Serwis

1. Stosując się do warunków gwarancji, warunków montażu kotła, odpowiedniej eksploatacji oraz konserwacji kotła nabywca otrzymuje od producenta gwarancję na szczelność płaszcza wodnego na okres 10 lat od daty zakupu kotła.

2. Automatyka kotłów, osprzęt elektryczny, wentylatory, silniki napędowe, motoreduktory podajników objęte są gwarancją przez producenta tej automatyki na okres 24 miesięcy od daty zakupu kotła.

3. Elementy takie jak: mechanizmy ruchome (np. przekładnie zębate), wkłady żeliwne palników, ślimaki podawcze oraz powłoka lakiernicza pieców objęte są 12 miesięczną gwarancją.

4. Gwarancja zostaje uznana tylko wtedy gdy wada powstała jest wadą fizyczną urządzenia. Awarie i zakłócenia spowodowane przez użytkownika poprzez niewłaściwe użytkowanie lub zły montaż, nie odpowiednią jakość paliwa, zły dobór kotła do komina, zły ciąg kominowy, nie odpowiednia regulacja oraz z przyczyn nie zależnych od producenta nie podlegają gwarancji. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.

5. Nie przestrzeganie zaleceń dotyczących montażu, konserwacji i eksploatacji kotła które zawarte są w instrukcji obsługi oraz przy stwierdzeniu przez producenta zmian samowolnych w konstrukcji, brak rozliczenia finansowego powoduje wstrzymanie gwarancji.

6. Nabywca jest obciążony kosztami przez serwis gdy:

  • wezwanie serwisu jest nieuzasadnione
  • urządzenie wymaga naprawy z winy użytkownika (nabywcy) lub niezależnego od producenta
  • jeżeli nie można naprawić usterki z powodów niezależnych od serwisu (tj. brak paliwa, brak odpowiedniego ciągu kominowego, niepoprawny montaż, nieszczelna instalacja.

Kontakt z naszym serwisem:

tel. 502 701 910

Godziny pracy serwisanta: 6:00 - 17:00